onsdag 19 augusti 2009

Sitter i soffan nu och tar det väldigt lugnt. Kollar på "Våra bästa år" och kollar runt lite på datorn. Finns inte så mycket mera att göra om man inte får gå så mycket. Dammsugade nyss och gjorde lite fint, men det lilla kändes i foten. Var nog inte så smart att gå så mycket som jag gjort dom sista dagarna.. Tar bara längre tid att läka. Men går inte göra så mycket åt det just nu.

Fick veta igår att dom flesta tänker åka hem över helgen. Så Peter ska komma hit och hälsa på och vi ska till Borlänge och köpa en cykel åt mig! :) Jag hade kunnat åkt till Gävle med, men då tycker jag lite synd om Anna som blir ensam här. Så Peter får komma hit istället. Det är ju iofs lättare för honom att åka med bil än mig med tåg. Så nu längtar jag till fredag eftermiddag. :)

Skulle egentligen ha vart med idag efter 13. Men jag tycker inte det är värt det och överanstränga sig igen. Så jag blir hemma hela dagen. Känns som den kommer bli rätt lång. Men jag få sätta igång en film eller nått sen. Laga lite mat. Och sätta mig här ute på gräset och läsa lite när solen kommer runt.

Men nu ska jag ta och kolla runt lite mera!

Inga kommentarer: