måndag 31 augusti 2009

Sitter i stugan och har precis ätit raggmunkar. Mums vad gott.

Idag har dagen bara sprungit iväg och man har knappt hunnit fatta att det är kväll nu. Hade grafisk grund på förmiddagen och sen fixa lite med redovisningen på eftermiddagen. Kommer bli sjukt bra. :D För att vara lite egenkär. Vi är så jävla kung våran grupp. Men jag tänker inte skriva vad vi ska göra. Det kommer imorrn efter själva redovisningen. Vill inte förstöra överraskningen.
Sen nu har man betalat hyran, lagat mat, öppnat paket(syrran hade skickat) Nu ska jag ta tag i korten jag framkallade i helgen och bara slappa och känna att man är ledig. Läsa lite i studieteknik boken kanske och ha lite hum om vad som kommer hända på förmiddagen imorrn.

Helgen har vart underbar iaf. Skönt att komma hem och bara vara. Kräftfiske på Fredagen. Och på lördagen for Peter på kräftskiva och jag på lyskväll i stocka. Mysigt värre. Jag hatar kräftor så jag hade inte större lust att gå dit. Och jag kände inte för att vara full heller. så det vart mycket lugnt för mig. Skönt det när veckorna är hektiska.

Ska hem nästa helg med :) Eller till Valbo iaf. Då blir det en lugn helg med. Ska bara ta det lugnt och mys!

Nej nu ska jag iväg och fixa lite.

Inga kommentarer: