tisdag 1 september 2009

Trött trött och mycket trött.
Så har min dag börjat. Vaknade av ett Sms av älsklingen. Sen somnade jag om 1 timme och sen var det kört. Fick så jävla ont i magen att jag hålla på avlida. Ligger man ner och känner efter så känns det ju ännu värre. Så det var bara att kliva upp och inse att det vore dumt att ligga och plåga sig själv i 30 minuter. Så nu är man upp och göra lite nytta på datorn istället.
Drömde inatt att det var nå fel på datorn och jag måsta ta till hjälp. Bara det att hjälpen formaterade om min hårdisk och allt försvann. Måttligt sur man vart dådå.. ALLT försvann ju. Alla bilder, alla program. Och som jag kämpat för att få alla program att fungera som dom ska. Så jag vart rädd där ett tag:P Men så glad jag vart när jag insåg att det var en dröm!

Idag är det redovisning. Börjar bli nervös nu. Men det går nog finnemang!

Nej nu blir det påklädning och packning av skolväska. (Haha, känner mig som 6 år igen)

Ha en bra 1 September

Inga kommentarer: