torsdag 17 september 2009

Åter tillbaka till verkligenheten. Välkommen.
Vart ju sjuk i fredags. Sov bort HELA den dagen. Mamma ringde 8 och väckte mig och efter det somnade jag om igen och vaknade och trodde klockan var typ halv 9 eller nått. Men ikke, den var 12.30 :o Jag hade sovit länge. Fick lite ångest, men jag mådde inte så bra. Så jag gick upp och la mig på soffan och somnade igen tills Peter väckte mig när hem från jobbet. Jag hade sovit bort en hel dag. Men jag behövde nog det.
På lördagen for jag upp till Hogland. Peter skulle ju bort så vad skulle jag göra där. Lånade hans bil ( Snäll som han är )
Det var lite stan och sen var man körd. Feber och tok hosta... :( Kollade på Film hela dagen och bara myste. Jonas var och hälsade på med. Trevligt. SYnd bara att jag inte kunde vara mera till sällskap.
Söndagen for man tillbaka till Valbo igen och då mådde man piss oxå. Kan jag inte bara ligga still och ta det lugnt? Nopp tydligen inte. SÅ jag fick återfall igen på kvällen och åkte inte tillbaka till leksand.
Måndag låg jag oxå och vilade hela dagen. Kände mig bättre då iaf!
Sen ringer Anna och säger att jag inte börjar förän 13 på tisdag och då ska jag vara i Borlänge så jag åkte på tisdag morgon från Borlänge istället. Bra där :) En natt till men älsklingen!

Igår fixade vi med projektet och det kommer bli så BRA! Ni anar inte vad kul grej vi ska göra.
Men det är lång väg kvar och mycket fix. Men det kommer bli asbra!

Idag har vi sovmorgon! Asskönt att ta det lugnt en dag! Behövs.

Kan bli rätt less på saker som folk tar för givet... Men ikke att jag tänker ta undan efter en fest jag inte vart på....

Nu ska jagta och fixa med läxan vi har till imorrn!

Puss och kram!

Inga kommentarer: