torsdag 17 september 2009

Äntligen hemma. Fast dagen har inte vart så krävande. Men det är mycket tänkande och mycket snack hela tiden så man blir rätt trött. Och det slutar ju inte när man kommer hem heller. Man har hela tiden någonting att göra och tänka på.

Projektet går sakta framåt. Men vi tror att det kommer bli jätte bra. Bara alla ger det dom kan ge i detta arbete. Kommer bli kul och man lär sig mycket under resans gång. Det är väl det som är huvudsaken.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Hell´s Kitchen. Och äter bullar. Var på Hemköp nyss och handlade lite gotta till ikväll.
Det vart bullar för min del. hihi. Och hur färsk var dom inte då. Dom bara smälter i munnen. Riktigt goda. Till det vart det tranbär och lite godisnappar. Men dom tänker jag spara till tåget imorrn på väg hem!

Nu ska jag lägga mig ner och glo vidare på tv och sen hoppa in i duschen och bara mysa.

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer: