tisdag 22 september 2009

Trött som attans nu kan jag lova.... Inte skönt för alla muskler har gått på strejk tror jag. Benen har gett upp. Men jag har gått med en liten klack idag så det kan ju vara det. Var på Lager 157 idag och kollade och lyssnade på Kimmy. Tyckte inte riktigt om den butiken om jag ska vara ärlig. Får lite panik när det är lagerstuk på inredning och så. Kändes billigt och äckligt. Usch vad ytlig jag lät. Men så tycker jag. Shoppar hellre i "vanliga" butiker. Men kul att åka dit och få se. Alla jag pratat med tycker det är så bra, men nu fick jag se själv. Och kan få en egen uppfattning.
Var in på Scorette Outlet oxå i Sågmyra. Hittade ett par skit snygga stövlar. Jag måsta bara köpa dom.Visst är dom snygga

Köpte även ett par vantar, halsband, örhängen och en väska. Kände att jag måste unna mig lite idag. Efter några motgångar oh tröttheten som tänger på.


Väskan från H&M 199:- (billigt:P)


Gossevantar från H&M 79:-

Jag har en mössa som är Lila och en halsduk som är Petrol så jag kände att ett par Oranga vantar bara måsta få förgylla mina händer i vinter! :) Haha.



Har kollat på Idol ikväll med. Tycker det var bättre förr. Nu ska dom lägga in en massa bakrundsmusik så man inte hör vad dom sjunger. Dåligt. Man tappar intresse.
Men nu ska jag inte klaga mera på det.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova. Tidig kväll. Skönt.

Nattinatti!

Inga kommentarer: