torsdag 3 september 2009

Sitter i min lilla stuga nu och vet inte vad jag ska göra. Behöver läsa lite och kolla igenom lite papper, men vem orkar.

Idag har jag vart i skolan iaf. Igår var jag hemma och hade så jävla ont i magen att jag knappt kunde stå upp. Men såna dagar får man ta ibland. Någon dag i månaden sådär... Men det känns bättre idag och vi hade typigrafi som jag trodde skulle vara lika kul som sist. Men det hade jag fel i. Men man kan inte ha rätt jämt. Sen jobbade vi klart med skylten. Lite småpiff kvar, men satan vad snyggt det blir! Och alla jobbar så bra tillsammans. Så skönt! :)

Känner mig lite stressad över stolprojektet, jag vet inte rikigt hur jag ska göra. Man ska presentera sig själv på en stol. Hm, jag har lite ideer men jag vet inte hur jag ska framföra dom. Men det löser sig nog. Ska till Valbo i helgen och fixa lite material och lite hjälp av min underbara pojkvän så kommer det nog bli bra!

Japp, ska till Peter! :D Längtar. Bokade nyss biljetter. Hade velat åkt tidigare, men vi slutar ju 16 så det går inte. Men 17.10 går tåget iaf. Kommer fram 19.28, är rätt okej ändå.
Kommer ta det väldigt lugnt i helgen. Ska kolla på Telefon bara. Min håller ju på dö ut totalt. Går inte ladda den riktigt. Glappar. Funderar på denna.


Någon som vet om den är bra??




Det är ju bra kamera och så bra med minne. Min kamera håller ju oxå på sjunga sista versen så jag tänkte kombinera. Men jag är lite osäker. Den är rätt dyr. Men jag måste verkligen skärpa mig om jag ska skaffa en ny dyr telefon. Kan inte vara så slarvig och kasta den överallt som jag brukar göra. Tappa iofs, men det är klantigt det med.
Måste vara försiktig.





Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite mysig!

Godnatt och dröm sött!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag har en sån telefon. Jag är jätte nöjd med min, bra kamera oxå. Men visst e den dyr, o sen e den ganska bred. Men man vänjer sej rätt fort :)