måndag 7 september 2009

Sitter och lyssnar på nya skivan med Takida nu. Tycker den är jätte bra!
Har lagt ut lite kort på FB så det är bara kolla hur jag jobbar här nere i Leksand! :) Dock vart dom lite suddiga. Var inte så bra ljus i skolan. Men man ser vad det är iaf :P


Vart klar med skylten i garaget idag! Fint sörrni. Vart riktigt nöjd. Vi är så duktiga.



Sen började vi med nästa skylt, som var Gyllene snitter. Det är när tre saker står i olika höjder. TYP. Har tyvärr ingen bra bild på det. Ska få av Emelie snart.
Gick hur bra som helst där med. Och det vart så bra. Dom säger att vi lägger ribban högre än vad tvåerna gjorde när dom började. Alla är så otroligt duktiga så man blir riktigt imponerad.

Sen var det hem och pyssla lite och måla mun, bokstäver och texta.



Hoppas att färgen torkar tills imorrn bara. Var lite kinkig färg :( Men det blir nog bra. Annars får jag la texta det med då.
Kommer knäppa massa kort den dagen så man får sina projekt dokumenterade.

Imorrn ska man ta med en personligsak på mentorgruppen. Mobilen kanske. Kan inte leva utan den. ;P

Men nu ska jag ta och lägga ner det här och gå och lägga mig och läsa. Komma isäng i tid för en gång skull.

Åh hålla på glömma. Har haft en så underbar helg så jag ville inte tillbaka hit igen. Allt var så himla perfekt. Saknar hem.




Inga kommentarer: