måndag 21 september 2009

Fick nyss veta någonting som jag kanske hade hoppat över att veta... Men man kan inte bestämma vad man ska veta och inte så jag får ta det med en nypa salt och nicka lite lätt och gå vidare.

Hemma nu efter en dag med Expo/Deko. Rolig dag. Gick igenom det vi hade gjort på H&M och Kappahl i Borlänge på förmiddagen och sen fick vi göra en dukning åt en kändis.
Jag valde Paris Hilton. Dels för att hon är rätt självskriven och för att det var den första kändisen jag hittade i tidningen. :p
Så här blev min dukning. Hade velat haft lite mera glitter och glamour. Men jag hittade ingenting som passade. Men jag vart relativt nöjd med det ändå. Vi fick bara en halvtimme på oss så man kan inte begära mera.

Imorrn är det studiebesök på Lager 157 och Falan Galleria. Jag har lånat bilen från skolan för jag blir galen på att man inte kan ta sig någonstans. Störigt att åka tåg överallt.
Vilket påminner mig om att skicka till alla som ska åka med.

Nej nu kanske man ska ta sig lite mat i magen. Älsklingens köttfärssås. Mumma.

Inga kommentarer: