tisdag 8 september 2009

Har kommit hem från stuga nr 8 nu. Har kollat på idol. Lite besviken vart jag på dagens program. Tycker inte dom hade tillräckligt med människor som gjorde bort sig. Haha. Japp skadeglädje. Men erkänn det är därför det är så roligt att kolla på idol innan själva tävlingen sätter igång.

Vi hade det mysigt och Elin och Maria fia skivor tills mogondagens lilla fest. Fotboll, öl och vänner. Vad kan bli bättre. :)
Anna fixade med sin presentation imorrn till stolvenissagen. Och jag kollade intensivt på alla deltagare i idol. Man fick sig ett litet gott skratt iaf.

Jag är inte så himla nervös inför imorrn för jag tar det med en nypa salt. Men idag fick man veta att det var folk som hade gjort klart eller börjat dekorera sin stol. Och jag tycket det är bristande respekt till andra i klassen som faktiskt följer lärarnas instruktioner. Vi fick direktiv om att bara fixa material och tänka ut hur vi skulle framföra projektet. Och tiden vi fick tillgång till stolen och inte en minut innan. Så jag tycker det är väldigt dåligt gjort av vissa.
Man vill ju ha samma förutsättningar.

Men nu skiter jag i det. Tur man lärt sig att lägga sånt som inte har så stor betydelse bakom sig så man inte grubblar ihjäl sig.
Jag ligger och väntar på att Peter ska ringa nu och vi kan snacka om helgen. :) Me längta.
Smart ide att göra sig klar innan han ringer kanske. :P

Godnatt!

Inga kommentarer: