onsdag 23 september 2009

Trött med stort T


Känner av i hela kroppen att jag bara vill SOVA länge och djupt. 3 dagar med Expo/Deko har tärt lite på hjärncellerna. Är helt slut. tror inte man ska anstränga sig kreativt så mycket som vi gjort nu dom senaste dagarna. Men nu är det över och två lätta lektioner kvar denna vecka.
Idag har vi gått igenom Falan Galleria och Lager 157. Och fått en uppgift att skriva en Slogan till Falan, och sen texta det snyggt och hänga upp på väggen i klassrummet. Ska inte göra något spektakulärt. tror inte det var det som var meningen. Bara att vi kan texta.
Fick även Material-lära i läxa till 6/10 så det är ett tag kvar. Men i grupp om två ska man speciallicera sig på ett ämne och redovisa för klassen. Jag och Caroline fick Skinn. Spännande material. Får se hur det går med det.

Sen haft projektmöte. Hua ligen vad man märker att folk har kontrollbehov. Eller alltid ska ha sin mening hörd och gör man inte så så kan man lika bra gå hem. Det känns lite så. Men det kommer nog gå bra ändå. Hoppas jag iaf. Tur inte alla är så.

Nu ska jag dra iväg och kolla in idol with my rommie och sen mysa ner i sängen och göra det jag verkligen behöver. SOVA.

Natti natti!

Inga kommentarer: