torsdag 1 oktober 2009

Oj oj oj. Nu var det inte igår man skrev. Har hänt så jävla mycket så man hinner inte med att äta på dagarna.. Men jag ska göra en snabb genomgång av senaste tiden (det jag kommer ihåg;))

Helgen: Vart fest på fredag hos Danne. Trevligt, dock en tidig kväll för oss.
Lördagen vart det Alborgen hela dagen. Askul. Men man fick asmånga blmärken på köpet oxå. Men det var det värt. Sen på kvällen vart det bara mys, mat och kolla på film. Somnade ganska snabbt av utmattning.
Söndagen var vi hos Christer och Petra och spelade X-box och fikade innan jag skulle med tåget tillbaka till Leksand.

Måndag startade projektveckan. Min grupp, som för övrigt funkar så himla bra ihop fick uppdraget att marknadsföra Aktivitetshuset Brandmannen här i Leksand.
På tisdagen gjorde vi 200 enkäter med 14 frågor och gick till tre skolor och fick igen 190 stycken med svar och då var det bara att sammanställa allt i Excell. Sen vart det kväller. skönt.
På Ondagen var det dax att föra ett PowerPoint dokument med diagram och tårtbitar på vad vi kommit fram till. Det tog 7 timmar den dagen att sammaställa allt. Pust då var man trött. Kom på vid åtta då jag och Jim satt och kollade på Idol att jag inte ätit på hela dagen. Då jobbar man hårt.

Idag har vi skrivit andra papper man behöver inom projektet. Vart en rätt så lugn dag. Men jag fick en allergichock efter lunch. Det var valnötter i Salladen som jag reagerade på. Jag åt ingenting av det för det stod att det var nötter. Men Det räckte att andra runt mig åt. Så nu har man sagt till och dom ska helt ta bort alla nötter på menyn. Bra det.
Mamma och pappa kom lägligt när jag fick andningsproblem så jag fick medicin av mamma som hon hade för sin allergi. Skönt, men man vart astrött och jag mådde jätte illa. Så då gick jag hem och sov i två timmar och kom tillbaka när det var dags att repa och göra sig förbereed för presentationen imorrn. Fan vad nervös jag kommer att vara för att göra bort mig. Men jag har inte så mycket att säga och det är tur det. Ska skriva lite och nämna några punkter.

Nä nu jävla ska jag fan ta mig till sängs och sova och hoppas på att man är pigg imorrn och sen ska jag till Rättvik och gå på marknaden med Mammi och Pappi! :) Ttrevligt!

Godnatt och dröm sött.

Inga kommentarer: