måndag 5 oktober 2009

Nu har man fixat med redovisningen så jag känner mig ganska nöjd och lugn inför imorrn. Men det gör jag ju alltid dagen innan, men när man väl sitter där och ska till att redovisa så kommer nervositeten. Men det ska nog gå bra. Det kan inte vara värre än fredagen och det gick ju bra!

Snart så kommer nog grannen bredvid och grannarna nedanför och spelar lite wii och kollar på Hollywoodfruar... Haha vilket roligt program.
SEN ska jag sova. Är astrött nu känner jag. Vart på skolan hela dagen fast man inte riktigt behövde. (lektionstid sett)

Men nu ska jag kasta mig i soffan med my roomie och kolla lite TV.

Kram på er alla

OBS; kom på jag hade möte med Anna Franzon idag med. Det gick bra och jag känner nu att allt kommer att lösa sig bara jag är rättfram och står för min åsikt och känsla. Ingen kan ta ifrån mig vad jag känner.

Inga kommentarer: