fredag 9 oktober 2009

När man väl får sova ut och känna att man har hela dagen på sig att softa så vaknar man jätte tidigt och inte kan somna om. Men jag har sovit gott bredvid underbaraste i världen! Längtar bara tills han kommer hem nu igen och vi ska bege oss till Hudik och hälsa på!
Trevligt värre. Var ett tag sedan man var där. Sen ska ju jag till Sundsvall på Lördag och hälsa på där med. Ännu trevligare. Längtar. Synd bara inte alla är hemma.

Idag ska jag till Köpis med Isa i klassen och kolla lite. Hon skulle in på Mio och prata om LIA. Jag ska in på måndag tänkte jag för jag måste fixa CV och sånt först. Hatar sånt, men jag hoppas på hjälp av en duktig skrivare i helgen :)

Men nu ska jag banne mig hoppa ner i badet och ta ett hett efterlängtat bad! Ni kan inte ana vad jag har längtat. :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: