måndag 19 oktober 2009

Hemma nu efter en dag på skolan som känns som en evighet men ändå gick jävligt fort.
hade projektledning på förmiddagen och sen Expo/Deko klockan 13. Då fick vi i uppgift att klä en docka i sopsäckar. Göra någon kreation med hjälp av 3 sopsäckar. Riktigt roligt faktiskt.


Fick en sån docka att jobba med.

En bit på vägen på min och Evas regnjacka

Färdiga resultatet
Riktigt nöjd är vi!! Ska till ett Paraply imorrn så är den fulländad!

Sen så åkte man hem och dog på soffan med lite Hamburgare och mos. Gött!! :)
Har till och med vart duktig och städat min lilla skrubb idag och lagt in alla papper i pärmen och lagt undan massa saker. Känner mig nöjd nu. Sen efter det så fick jag jätte ont i ryggen och orkar knappt vara levande. Ska egentligen på skiss och perspektiv nu ikväll. Men vem orkar... :( Inte jag idag iaf. Känner det är viktigare att vila och pigga på mig. Känns som det är någonting som är på väg att hända med min kropp. Lite infuensa kanske :S Typiskt isf.

Men nu ska jag lägga mig ner och kolla på unga mödrar och vila lite.

Kramen

Inga kommentarer: