måndag 26 oktober 2009

En helg som vart både lugn, tråkig och rolig.
Fredagen var älsklingen sjuk, så vi var hemma och myste bara. Jag var på Köpis en snabbis bara och shoppade en jacka och lite baströjor. Bra till vintern. Sen skulle jag ju fixa LIA. Men jag surade ner mig totalt och vart sur.... Typiskt mig.
Sen for jag hem och surade lite, Peter vart tokig.
Men vi for och handlade till middag och jag sprang in på Cervera och pratade med dom. Lät positivt. Hoppas jag trivs där.

Sen vart det cider och öl och massa singstar.
Vad hände sen?? Hm.. Nja inte så mycket. Hoppas vi gör rätt och att det är värt all möda som vi lägger ner. :) Men jag ger inte upp.

På lördagen sov vi väldigt länge. Hehe, somnade ju halv fem på morgonen så det är klart att det vart sovmorgon :P Sen for vi runt och kollade lite. Käkade på American takeaway. MUMS. Och vi skulle på Ö&B men dom hade stängt.. Vi kom dit 3 minuter för sent.. Typsikt. Men vi for runt lite och kollade och sen hem och korka upp champangen och sjunga lite igen. Hade en egen liten förfest innan vi skulle till Bomhus och festa med Peters kompisar. Var ganska konstigt folk där. Men efter ett tag så slapnade man av och började få roligt. Men då var det dax att åka ner på stan, vilket inte gjorde kvällen bättre. Haha. Kö in, Peter vart sur för dom inte tog hans beställning i baren så vi åkte hem och sov. SKÖNT.

Men en sak är säker efter denna helgen. Jag festar inte med henne igen... Skiter i om det är en jävligt bra kompis. För kan hon inte acceptera mig som din flickvän är det ingenting jag tänker lägga mera tid på... Hatar såna folk...

Igår var en riktigt lugn dag. Kollade på Harry Potter, käkade pizza.

Idag blir det som det blir.. Ses i Leksand ikväll!

Inga kommentarer: