måndag 26 oktober 2009

Tillbaka till skrubben nu. Packat undan och ätit lite middag. Vart Ravioli och en ost macka. Gott gott. Vart matsäck till imorrn med. Gött!

Jag ska då aldrig åka tåg från Borlänge kl. 16.20 igen iaf. Helvete vad folk det var, alla platser var verkligen upptagna. Men jag fick sitta iaf och det gjorde jag bra. Hihi. :P
Sen när man kom fram så gick man till Capri där my girls var samlade och vi fixade med projektet som går av stapeln nu på onsdag och torsdag :) Kommer bli hur kul som helst. Måste dock hem på Torsdag igen så jag missar en liten stund. Men det gjorde ingenting. Bara det löser sig med modevisningarna. Men det ska nog inte vara nått problem.

Snart kommer SS hit och hälsar på. Stackarn hade tråkigt.

Men nu ska jag ut till Anna och varna henne fär besöket.

Godnatt och dröm sött.

Inga kommentarer: