tisdag 20 oktober 2009

Tack gode gud, smärtan är borta :) Iaf för idag. Kommer tillbaka det kan jag lova er. Men just nu känns dagen okay igen.

Har nyss städat lilla timmerstugan. Vart fint och luktar gott här igen :D Me like very much!
Sitter och kollar lite i PS nu. Skönt man lärt sig litegrann. Tänk när man är proffs :p Hehe.
Måste skaffa svenska PS. För just nu har jag amerikanska och det är inte allt lika. Och jag har CS3 och skolan har CS4. Måste skaffa nytt så man kan jobba hemma och inte måste vara i skolan. Gillar inte att sitta där och jobba. Bättre hemma i lugn och ro.

Snart kommer Maria och hämtar mig och vi ska tillbaka till skolan och fixa med projektet. Planera lite hur vi vill ha det och hur allt ska dekoreras.

Men nu måste jag dra. Maria skickade precis.

Kram

Inga kommentarer: