fredag 16 oktober 2009

Sovmorgon idag! Jäklarns vad skönt! Sov till nio typ då jag vart hungrig och gick upp och kokade mig lite gröt. Gott! ska la snart äta lite till innan man ska till skolan. Har grafisk design kl. 13. Då ska vi gå igenom PS Och det ska bli mycket intressant. Vill verkligen lära mig detta program så jag ser verkligen fram emot det!
Sen ikväll hoppas jag mina kära grannar vill hänga med och skjuta lite!! Har ju inte hunnit testa pistolen än så man måste passa på när man har skjutglada grannar :)



Jag ska stanna kvar i Leksand i helgen och bara mysa och umgås. Skönt att inte passa tåg och sånt, men ändå tråkigt att inte träffa Peter. Men sånt är livet. Vi kommer ju ses på torsdag nästa vecka och det kommer nog gå fort.

Men nu ska jag studsa in i duschen och göra mig lite fräch:P

Trevlig helg!

Inga kommentarer: