lördag 3 oktober 2009

Trött, seg och hungrig. Japp det är vad dagens mitt har att bjuda på.
Gick hem vid 11 och det var inte världens kortaste promenad... 45 minuter att ta sig hem. Nu tror jag Leksand ökar i kvadrat. Haha.

Gårdagens redovisning gick hur bra som helst. Var nervös, men när man väl stod där så gick det jätte bra! Fick bra beröm oxå. Duktiga Sandra. Sen firade gruppen med Champange. Laganda. Sen basta och sen kolla på fil/sova till film. Var as trött eftersom jag inte hade sovit från klockan 2 på fredag morgon. Så det vart en tidigt kväll och det belönar sig idag =)

Nu kommer snart Peter och Petra och hämtar mig och vi ska till Rättvik och hälsa på mamma och pappa och gå på marknaden. :) Ska bli hur kul som helst.

Men nu måste jag ta och klä på mig. Sitter i trosor och BH.. Haha.

Trevlig helg

Inga kommentarer: