torsdag 29 oktober 2009

Gårdagen var mycket rolig men det har satt sina spår idag. Är riktigt seg i kroppen och trött. Börjar bli lite krasslig med. Men det ska nog gå över med lite jävlar annamma.P

Började 12 med att sätta upp det sista i dekorationen och fixa utomhus. Gick mycket bra ochvar hur fint som helst. Kommer bilder när jag får dom. Emelie som har knäppt alla korten.
Vart sminkad av Ägarinnan och jag hade nog trivts bättre om jag gjort det själv. Men idag ska jag göra det och det kommer bli bättre. Men klart hon fick äran.
Sen satt man hos frissan och var hur snygg som helst. Fick en otroligt cool frisyr :) Hehe. Kommer bild på det med när dom landar i min dator.
Modevisningen var hur kul som helst. Synd det inte var så himla mycket folk. Men tillräckligt för att man inte skulle tycka det var jobbigt att gå. Var riktigt kul och det finns filmer på det med... Haha.

Kvällen slutade 20.00 med avslappnande musik från två killar från musikskolan! Dom var hur duktiga som helst. Sen hem och hjälpa Anna med en blogg (mebutenough.blogg.se) Var bra tillslut :) Kul för henne.
Sen SOVA. Somnade rätt fort och sov till 8 då Annas klocka ringde. Men det var skönt att få sova länge.

Idag börjar vi 11 och ska skylta om på Hemslöjden...... :S Vart ritigt less när läraren inte var nöjd... Men va fan.. Bara göra det så det blir klart. Sen idag blir det samma visa som igår. börjar eventet 15 och slutar 20. Men jag ska gå lite före 19 för jag ska med tåget. Måste hem och finula lite... Hehe.

SEN LÖRDAG SUNDSVALL!!!!

sminka mig nu.

Tjoflöjt

Inga kommentarer: