söndag 4 oktober 2009

Tillbaka till leksand nu. Tack snälla mamma och pappa som skjutsade tillbaka mig! Fick veckohandla med. Så slapp jag med cykel imorrn.
Igår kom Peter och Petra och hämtade mig. Vi for till Rättvik, parkerade bilen och gick lite på marknaden. Synd bara det regnade på mycket. Ingen orkade gå så länge. Man var iskall och blöt.. :( Jag som hade tänka att det skulle bli så himla kul, men regnet förstörde halva nöjet. Men kul att träffa dom iaf! Sen på kvällen vart med mys och middag med vin i mammas och pappas husvagn. Kjell var oxå där med sitt företag så han var med på middag! Trevligt! Fick en slant av honom att handla för på marknaden oxå. Tack tack för det! :)

Idag vart det en tidig dag ner på marknaden och shoppa lite ;P Köpte det obligatoriska nougaten,14 par strumpor, skokräm och en liten present till mitt snart födda syskonbarn! Vill inte avslöja vad det är för present utan det får ni se sedan:P
Sen fick man skjuts tillbaka och nu sitter jag och fixar med en läxa tills imorrn. Ska dammsuga och städa lite snart. Och putsa mina skor. Men just nu tar jag en paus.

Imorrn är man ledig oxå!! Eller vi har självstudier. Ska träffa Carro på skolan och fixa till på tisdag. Materiallära. Hoppas det går fort. Vill ut och promenera imorrn en sväng. Lite motion.

Men nu är det dax att göra lite nytta.

Imorrn börjar mitt nya liv. Måste ta tag i skiten nu....

Inga kommentarer: