onsdag 28 oktober 2009

Hejsan svejsan.

Idag är det dagen alla väntat på ( Iaf vi i min prohejktgrupp) haha.
Sitter och sneglar på TV samtidigt som jag har datorn i knät. Ska snart upp och laga lite lunch och middag så jag man får i sig lite mat när själva eventet drar igång.
Ikväll är det alltså temakvällar på Hemslöjden och Capri och jag hoppas det kommer bli mycket lyckat. Vi ska knäppa massa kort så man har minnet. :)

Igår var vi på Capri hela dagen och fixade! Jag fick det stora nöjet att skruva ihop ett "fönster" Som vi ska ha i skylten på Capri. Var inte så kul alls. Men när det var klart var man nöjd. Och Putte "Vaktis" Berömde mig så jag är nöjd. :)
Sen var man hos frissan och testade frisyren som jag ska ha ikväll på modevisningen. Kommer bli grym. Men jag hoppas att det passar till kläderna. Provade ut dom senare på kvällen.

När man kom hem vi 9 var man rätt så seg och trött. Värmde ravioli i micron och käkade mycket sen middag. Men hungrig kan jag lova att jag var.

Nu ska jag upp och göra lite pasta och kyckling till lunch/middag.
Hoppas man hinner äta :)

"Det är tyvärr inte så ovanligt att detta händer, det är den mänskliga faktorn"
Läkare på Astrid Lindgrens Sjukhus

Inga kommentarer: