onsdag 21 oktober 2009

Skönt att det inte vart så sent idag på Hemslöjden. Dock var jag ju inte med och fixade det sista. Men jag hjälpte till på annat sätt! Blev bra ute i skylten iaf. Hann inte se resten eftersom det var stängt. Kommer bilder när allt är klart! :)

Simmade med Frida idag. Ökade idag till 26 varv:) Riktigt nöjda och det känns skönt i kroppen att börja på med träning igen. Ska köpa kort nästa vecka och börja stenhårt. Älskar att simma nu för tiden. Man hinner tänka, kroppen orkar med träningen utan krämpor i knän och leder, som annars är ett stort problem. Men nu ska här simmas. Pratade med älsklingen förut och han vart jätte taggad att börja. Så på fredag ska vi iväg i Valbo och simma lite. Härligt! :)

Har packat och beställt biljetter med nu. Äntligen ska man hem och mysa! Var 2 veckor sen jag var hem sist så det kommer bli ett kärt återseende. Bada i badkar. Tvätta och fixa LIA. Får se hur det går. Har iaf bestämt ett ställe som jag skulle kunna tänka mig att vara på. Hoppas dom är positiva till det hela iaf. Men det får vi se på Fredag.

Ska även kolla in en ny jacka. Lite finare. Min är fan 4 år gammal. Dax för en ny!! :) Så det ska jag tillbringa tiden med på fredag innan Peter kommer hem från jobbet.

Men nu ska jag kolla runt lite på jackor och se om jag hittar nått bra! MQ Maybee ;)

Bara för att man lever fritt behöver det inte betyda att man är fri.

Inga kommentarer: