måndag 12 oktober 2009

Ännu en helg som springer iväg. Men man har haft det riktigt mysigt och lugnt.

Fredag; Jag och Isa var på Köpis och kollade lite och gjorde massa nyttiga ärenden.
Sen for jag och Peter till Nordanstig och hälsade på. Först till mamma och pappa och hämta forden som jag fick låna för att åka upp till sundsvall på lördagen. Sen for vi till Älgered och sov hos hans mamma. Mysig kväll med Idol och godis!

Lördag; Jag for till sundsvall och hälsade på alla mina söta. Synd inte alla var hemma. Men glad för att jag tog mig upp och hälsade på en snabbis iaf. Kommer en hel helg nästa gång och då blir det mys på hög nivå. MQ hade blivit så himla fint, man ville bara lägga sig och mysa ner sig i hela butiken. Shoppade även en ny klänning och scarf. Mycket nöjd!
Fikade med Robban och sen for jag hem till Andreas och hälsade på och pratade gamla minnen. Trevligt. Sen hem till Jonas en snabbis och sa hej, sen tillbaka till Älgered och käka Pizza. Gott.
Åkte tillbaka och lämnade bilen i Hogland och sen bar det av mot Valbo. var grymt trött när vi kom hem kan jag lova. vart en tidig kväll.

Söndag; Sovmorgon, hade vart vaken till 4 på morgonen för jag hade så jävla ont i magen att jag inte kunde ligga still. Men älsklingen hjälpte så gott han kunde och till slut somnade jag. tack för ditt tålamod. :)
Var även och kollade efter skisspennor, men inte hittade jag nått. Ska till Gävle och kolla på clas idag när Peter slutat jobba. Där finns det vet jag iaf. Men jag tror dom hade stängt igår när vi vara ute och letade. Vi var lite sega... :P

Måndag; Idag har jag sovmorgon igen, vart en sen kväll med massa sorliga nyheter... Man blir helt blank och fattar ingenting. Jag hoppas dom löser sina problem.
Annars ska jag vara ta det riktigt lugnt idag. Städa min lilla hög i sovrummet och packa inför tillbaka resan ikväll. Vilket påminner mig om att jag ska kolla när tåget går.

Men nu är det dax att sätta igång. Peter kommer ju snart från jobbet så då ska jag ju vara klar!

Ska stoppa in Abba i öronen och sjunga sönder grannarna.

Inga kommentarer: