torsdag 10 september 2009

Äntligen är man i Valbo och bara slappar. Skönt vill jag lova.
Vart en ganska hårt kväll igår. Men vi hade jävligt roligt! :) Tack alla inblandade.
Men det roliga igår övergick till en seg dag idag. Tur man fick sovmorgon annars hade jag inte klarat det. Man var mest trött och sliten inte så bakis.
Men jag tog tåget hem 13.09 från leksand. Sov nästan hela vägen och det var så skönt.
Men vad varmt det var här upp. Sån jätte skillnad från leksand tycker jag. Här var det asvarmt med jacka och WCT måsta jag säga. Men det är ju skönt med värme så jag klagar inte.

Nu håller Peter på med maten, ungsstekt falukorv och poatismos. Så glad att han vill vara själv i köket då jag hatar att laga mat :p

Men nu ska jag gå och kolla hur det går för honom. Ha en bra helg! :)

Inga kommentarer: