torsdag 17 september 2009

Jag kunde inte bara låta skiten vara... Har dammsugit nu och torkat av lite ytor (kladdiga).
Det var iaf lite grann bara. Jag tänker inte ta disken... Det är en sak som är säker... Äckligt. Spec om man inte vart med och skitat ner någonting.
Men jag har iaf torkat av allt och fixat toan :) Nöjd. Nu luktar det säkert gott härinne. Om man hade något luktsinne kvar. Är så täppt i näsan så jag knappt kan andas. Ska gå och ta nässpray snart. Orkar bara inte rikigt.

Vart skit rädd nyss med... Jag satt och fixade på typografiläxan vi har tills imorrn. Och datorn bara vart svart.... Jag trodde jag skulle kasta den i väggen. Men jag sansade mig och startade om den. Och vilken jävla tur jag hade att arbetet jag gjort fanns sparat på word. Så jävla bra. Annars hade jag blivit tokig. Skitit i allt och dragit frasen

" min hund åt upp min läxa"

Men nu är jag nöjd och det vart bra. Hoppas hon förstår att jag har ett nya word än skolan och att det är okej att jag har andra radavstånd på mitt word. Annars måste jag väl göra om skiten igen.. Då blir jag irriterad igen..

Jag beställde biljetter hem till Valbo idag med :D Imorrn kl 13.09 går mitt tåg mot underbara Valbo. KSa gottgöra för mitt misstag att glömma ge råttorna godis innan jag åkte i Tisdags med. Dumma mig. Hoppas dom inte är allt för arg på mig. :p

Nu är det "Våra bästa år" på tv och det måste vara det sämsta programmet någonsin. Ändå sitter man och tittar på det. Man blir lixom fast, men jag kan lika bra klara mig utan.
Just nu tror jag tat jag kollar för att det verkligen inte finns någonting annat att kolla på... Denna jävla TV som man är så beroende av.

Men jag måste komma på någonting att äta till lunch med. Eller kanske jag ska packa... Hm. Båda sakerna är bra saker. Hinner nog med båda ;)

men nu ska jag försöka klara mig utan datorn ett tag iaf. :p

Inga kommentarer: