fredag 11 september 2009

Gårdagen vart mer än vad vi hade räknat med. :P Vart mys hemma och middag. Potatismos och ugnstekt falukorv. Peter gör så god fyllning till korven :) Mums.
Sen kollade vi på Tv och efter ett tag kom han på att han ville träffa Danne och Malin på Heartbreak Hotel. Så jag var snäll och skjutsade honom (hängde med själv oxå)
Det var musikquiz där igår. Var inte så roligt som jag hade hoppats. Men några skratt fick jag fram :p
Vi for hem ganska tidigt för Peter började ju jobba 6 imorsen. Stackre. Men telefonen ringde halv sju och han hade försovit sig. Då vart det fart på honom och jag var glad att jag slapp skjutsa. För jag mådde inte alls bra. Har ont i halsen nu och känner mig hängig.
Sov till 12.30 idag. Fick en chock när jag kollade på klockan. Jag gissade på 8 innan jag slog upp ögonen. Men jag behövde nog det. vara lite utvilad när man ska tillbaka till Dalarna på söndag.

Älsklingen var så snäll att jag får låna hans bil på lördag med och åka upp till mamma och pappa! Då träffas vi ju på söndag oxå sa han. Så söt! <3

Nej nu ska jag ta och kolla vad det är på Tv och sova lite till tror jag!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: