tisdag 8 september 2009

Lunch Break nu.

Raggisar!
Så nu är man asmätt och belåten!

Hade en rolig förmiddag med Mentorgruppmöte. Man skulle ta med en personlig grej och jag tog med mig en linda (för skador) :P Haha. Speglar mig ganska bra det.
Alla hade så bra grejor och hade bra saker att säga. Spännande hur man lär känna alla bara man låter tiden gå.

Sen har vi projektledning :s jag är inte riktigt sugen på det för jag tycker det inte är så intressant. Och läraren är lite seg. Jag är ledsen, men man tappar intresse när det inte är ett roligt lärande.

Ska på folkhögskolan och informera om venissagen sen i eftermiddag. Jag och Maria ska iväg tänkte vi. Värsta grejen ju. Synd man inte får nå feedback. Fast det finns ju inge rätt eller fel när man ska visa sig själv.

Nej nu jävlar ska jag duka undan och bara ligga och slappa i soffan här med Anna!

Längtar till tordag!

Inga kommentarer: