tisdag 18 augusti 2009

Sitter på mitt rum nu och kollar runt lite och varvar ner. Har iofs vart hemma sen efter lunch idag för min fot orkade inte med nå mera. Så jag gick hem och la mig och sov till halv fem. Sen städa lite i garderoben, få lite ordning. Sen nu sitter jag bara och slappar och ska göra lite hemläxa snart, det som man missade idag på eftermiddagen.

Imorrn blir jag nog hemma på första aktiviteten. För jag vet inte om jag orkar gå och jag borde verkligen vila och ta det lugnt. Sen är det "Min framtid" igen på eftermiddagen (det jag missade idag) och det ska jag nog på!
Sen blir det lugnt. Kåren ska ha fest och det vet jag inte riktigt om jag kommer orka med. Men vi får se hur det går.

Vill bara att allt ska komma igång nu på rikigt. Inte bara ha den här introduktions veckan. Den är lite jobbig. Man har mycket utanför som man ska göra och sen massa info med skolan och massa lekar med Kåren. Är lite jobbigt och man känner att man inte rikigt får vila. Hoppas det blir lugnare snart.

Nu ska jag ta och sätta mig med uppgiften och fixa och trixa lite.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej. Hoppas du kommer trivas där borta. Va va de egentligen du skulle plugga för nåt? Ja minns inte :) Take care. Kram

Sandra sa...

Tack!! Jag ska plugga till Dekoratör/kommunikatör. Ha det bra!! Kram