måndag 3 augusti 2009

Sitter i Valbo nu. Första dagen på semestern och jag har sovit som en stock idag. Vart en rätt stressig dag igår. Man var rätt så trött och de var skönt att ta en lugn dag idag!!

Mamma ringde och väckte oss halv tio och sa att hon var på väg till Sundsvall och skulle börja packningen. Vi hade ju förberett väldigt mycket dagen innan så det var bara packa i kartonger och städa kvar. Pappa kom med bilen halv tolv typ och Peter och han bar ut alla möbler och sånt. Jag packade och kastade massa skit och mamma städade. Vilket teamwork!! :) Klockan 14 var bilarna full och vi hade gjort allt förutom min garderob och golvet. Är kartonger kvar nu med och jag har inte packat garderoben. Men det ska jag ta tag i imorrn när jag kommer upp. Kommer ju hem vid 8 på morgonen så då har jag tid på mig innan jag ska på stan och träffa Sandra och Ullis :)
Sen en sväng på Alnö till Helene och sen ÖB och handla till min och Johans roadtripp som startar tisdag kväll!! Sälen bli första stop. Sen ska vi hämta upp Peter antingen på Onsdag kväll eller Torsdag Morgon. Alborgen kanske det blir och sen vidare norrut och njuta av semestern. Kommer bli en underbar och knasig resa med dom bästa!! =) Jag längtar nu!

Men idag ska jag till Gävle och kolla lite, sen ikväll kanske vi ska ut och fiska!! Eller bara ta en promenad och njuta av att det är fint väder ute!

Men nu måste jag tag i mina mackor som är i ugnen! Hungrig nu!

Inga kommentarer: