måndag 24 augusti 2009

Man orkar fan inte blogga som folk nu. Man är sjukt trött av all info man får och all läxa som man ska sitta hemma och göra. Hjärnan jobbar som aldrig förr. Men SJUKT KUL. Älskar detta. Så jävla glad att jag tog steget. Men jag saknar mitt MQ. Alla var samlade idag och myste. Jag vill med MYSA. Snacka om att vi kommer ta en kväll och surra skit när jag kommer hem och hälsar på någon helg.

Tänker på dig Henke, varenda dag när jag säger nått som vissa inte förstår så tänker jag på dig. <3

Nej nu ska jag banne mig läsa den dära skiten som jag måste ha klart och sen ska jag SOVA. Anna ska vara hurtig och springa imorrn med Elin och Maria. Men jag kan ju inte med min förbannade fot. Jag får träna med mitt gummiband innan skolan. Svettigt värre- Hahaha NOT.

Love!

Inga kommentarer: