tisdag 18 augusti 2009

Nej nu ska jag ta och göra kväll här i Leksand och ringa min lilla plutt om han är vaken :P Vet man aldrig med honom den här tiden på dygnet. Hihi. Skulle kunna vara vaken länge till känner jag. Men Anna har gått och lagt sig och jag vet inte vad jag ska göra. Har nog kollat igenom alla sidor på internet som man brukar och gjort det man skulle med H&M och det jag missade idag. Kunde inte komma på alla saker man skulle skriva. Men jag får ta tag i det imorrn innan skolan igen.
Har bestämt att jag inte ska dit innan 13. Bättre att vila och inte göra det värre än det redan är.

Har iaf suttit nu och kollat på lite kort på sommaren och året som har vart. Åh vad roligt jag har haft och vad mycket jag hunnit med.
Krockat min bil, vart på högtidsmiddag, vart i Prag, furuvik, parken Zoo, Stukat foten, fiska, festa, fått nya vänner, tappat gamla vänner. Ja listan kan göras längre. Men jag orkar inte.
Jar har haft ett bra år och jag saknar mycket nu när man tänker tillbaka och man sitter i sitt lilla rum och filosoferar.
Iaf så har jag plockat ut det bästa bilderna från året och ska framkalla dom och sätta upp här på mina väggar och göra det lite "Sandra" så jag känner mig mera hemma och har mina underbar nära mig. Så kan man kolla dit och skratta lite åt händelsen när man känner att allt bara är jobbigt och man längtar hem. För nu har jag märkt att jag kommer göra det väldigt ofta. Började idag. Men det hör till.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar för natta och läsa lite i min nya bok. Har läst ut sista delen av Twilight nu. Vill inte att det är slut.... Längtar till andra filmen 20 november. :)

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: