fredag 28 augusti 2009

Sitter i Valbo nu och jag är så glad över att vara på neutral mark och vara för mig själv ett tag. Man är ju uppe i folk hela tiden i Leksand och man har inte privat tid alls. Men Det är kul det med. Men mycket trött blir man. Så imorse när jag skulle skjutsa Peter till jobbet var man inte pigg alls. Men det gick. Jag fick ju gå och lägga mig efteråt och sova några timmar till. Nu kunde jag dock inte ligga och lata mig mera så jag klev upp. Började tvätta och snart ska jag ta och se om det finns frulle. Lite hungrig nu.

Idag ska jag till köpis och kolla lite. Köpa en mysdress och lite saker till skolan. Pennor och små pyssel. Gjorde lite små grejer i tisdags då vi slutade tidigt och Anna inte var hemma
Tänkte sätta den på bilderna som jag kommer få hem snart. Hoppas jag. men jag kom på imorse att det inte står mitt namn här på brevlådan. så jag hoppas att det inte är för sent och det har skickats tillbaka till fuji. Jag får testa boka igen. har ju inte betalat någonting. Ska kolla mailen om det kommit något dit.

Ikväll vet jag inte om jag är så sugen på att riktigt vara med när jag hör vilka som ska dit. Känns som vissa ignorerar en totalt så jag kan bara se mig själv växa och du sjunka... Jävligt dålig stil. Jag har intelat mig att inte bry mig, men jag bli förbannad och det tyder ju på att jag inte kan sluta bry mig för jag tycker det är synd. Men jag kan inte styra folk om dom inte vill....

Nej nu ska jag rota i kylen. Mysa upp i soffan/sängen ( Inte bestämt) Och kolla på TV och mysa innan köpis ska få sig ett besök.

Skönt att vara tillbaka!

Inga kommentarer: