lördag 1 augusti 2009

Sista dagen på jobbet. Tänkte när jag kom hit och öppnade dörren "att nu är det sista gången jag lägger "pluppen" mot siffrorna och går in genom dörren för att börja dagen på mitt jobb". Det känns lite sorgligt måste jag säga. Men på ett sätt skönt för att det är semester. Men sen när semestern är slut och jag inte kommer gå tillbaka till MQ och vara le och glad och sur och sprallig och extremt knasig som alltid förr. Det känns underligt.
Men dit jag ska kommer det oxå bli underbart. Nya möjligheter och nya människor. Har ju sagt att jag har velat ha det så en längre tid och nu får jag det. Men alla kommer vara otroligt saknade!

Igår var jag hemma hos Jonas och käkade och drack vin och sjöng för full hals. Trevlig "sista" kväll för mig i Sundsvall med honom.

På tisdag blir det en tripp till MQ City och hälsa på Sandra och Ullis och säga hej då för stunden!

Nej nu är det dax att Logga in en sista gång.

Ikväll kommer Peter upp :)

Inga kommentarer: