fredag 31 juli 2009

Lunch på jobbet nu. Bland dom sista på länge.
igår när jag kom hem fårn jobbet så tog jag en macka och sen hoppade jag in i duschen och sen raka vägen till sängen. Pratade med Peter en sväng och sen sov Sandra gott hela natten!! Mycket skönt att vakna utvilad. vaknade av klockan 9 och sen snoozade man till 9.40 då man sakta tog sig upp och gjorde sig klar.

Idag efter jobbet ska jag till Jonas och käka lite gotta och kolla på någon bra film. Kanske ladda lite ny bra musik och någon bra film!
Och sen imorrn är det sista dagen för lilla mig här. Känns helt overkligen. Men det ska bli riktigt skönt med semester nu måste jag säga. Efterlängtad period.
Har lite inplanerat, men det blir nog mycket mera.
Flytten kommer ta upp mycket tid i början av semestern.

Imorrn kommer även Peter upp och umgås med mig. Dock kommer hela söndagen att gå åt till att packa om jag ska kunna hänga med honom ner till Valbo på söndag kväll. Men bara han är här så är jag nöjd!!

Nu ska man ut och jobba igen. Verkar bli en lugn dag idag med.

Inga kommentarer: