onsdag 29 juli 2009

Morrn folket. Var någon som var riktigt trött idag och sov ända 11 typ :) Och så sitter m,an här det första man gör. Men vad ska man göra. Jag är ju alldeles ensam hemma och älsklingen kommer inte hem förän klockan 15 och då blir det livat från min sida då jag sovit så länge. Men jag tror jag behöver det. Har inte sovit så mycket dom senaste dagarna.

Igår var en rätt seg dag på jobbet. Man fattar inte hur folk klarar av att stöka ner så himla mycket. :S Men det kan ni ge er på att dom kan. Står och river i högar man håller på vika. Åh jag vill bara skrika åt dom att dra därifrån... Men det kan man ju inte :p Hur skulle det se ut.
Efter denna lediga dag så jobbar jag bara 2 eller 3 dagar till. Känns overkligt. Men sant.
Kommer bli väldigt konstigt. Började tänka på tåget igår och jag vet inte hur jag kommer klara mig utan vissa människor. Får komma upp och hälsa på så mycket som det bara går.

När Peter har slutat jobbet skulle jag vilja åka och bada eller kanske något annat skoj. Var dock inte lika soligt nu som det var imorse när Peter åkte. Synd det.
Sen ska vi laga Lasange :D Hoppas Peter når upp mina förväntningar på att laga god lasange nu då. För han har skrytigt om att den är så god.
Upp till bevis.

Jag förstår mig inte på vissa människor... Jag har verkligen tappat hoppet om våran vänskap.
Det du gjorde tyckte jag var riktigt taskigt... Och sen inte ens be om ursäkt och ens höra av sig 1 enda gång. Men tydligen så är du som alla andra och vänder kappan efter viden...
Bara för att jag flyttar så finns jag ändå.
Jag vet vilka mina verkliga vänner är. Dom som hör av sig och finns där i ur och skur.
Och jag kommer sakna dom så otroligt mycket.

Nej nu ska jag ta och kolla om det är något bra på TV och sen läsa lite i sista boken i Twilight serien. Så himla bra nu igen. Var ett tag sen var väldigt seg och det hände inte mycket. Men nu har ALLT hänt på samma gång och den är sjukt spännande.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: