fredag 3 juli 2009

Skönt att det inte är lika hett idag som det har vart dom senaste dagarna.
Har balkongen öppen och den vind som kommer in är lite små kall och det är underbart! :) Haha. Inte för att jag inte älskar värmen, men den var lite väl tryckande nu när det har pågått i flera dagar.

Igår var vi som sagt till Gistaholmarna och solade och badade efter jobbet. Kom dit vad halv fem kanske och det var fortfarande hett och riktigt härlig temperatur i vattnet. Konstigt för att vara havet, men jag njöt av svalkan.
Låg där till halv nio typ och inte ens då tyckte jag det var kallt. Sen fick jag köra hem båten och det var kul, aldrig kört en båt förut. Spännande :p hihi.

Idag jobbar jag heldag och jag ser inte rikigt fram emot det. Men det får går ändå. Kommer nog var en del folk eftersom det inte är så fint idag. Hoppas på det iaf så man får mycket att göra.

Nej nu måste jag sätta igång och göra mig klar om jag ska hinna.

Gatufesten i helgen. Jag ska inte gå..

Inga kommentarer: