torsdag 30 juli 2009

Igår när Peter väl slutat så for vi och handlade och lagade lasagnette och vi hade köpt med oss lite cider och öl hem och firade lite i våran ensamhet! :)
Jag vart så himla trött efter man har vräkt i sig två stora portioner med mat och drukigt två cider så man somnade nästan. Men det var bara att byta om göra sig klar för en kväll i Gävle på Tant Grön. Tog någon öl och surrade lite skit med Peters jobbarkompisar. Trevligt folk!
Sen hem och isäng. Dock fick Sandra inte sova så himla mycket då min söta pojkvän snarkade så himla mycket. LÅg på soffan hela natten och tittade på TV utan att kunna sova.

Halv sex på morgonen idag gick tåget och då var man inte så himla pigg och allert måste jag påstå. Men jag fick sova på tåget iaf och det var behövligt. Somnade strax utanför Gävle och vaknade när dom sa att vi var i Hudiksvall. :o Oj oj oj vad jag hade sovit. Skönt måste det ha vart. Sen somnade man igen och vaknade mellan gnarp och Sundsvall. Då var det bara att hålla sig vaken. Hem och sova 1 timme till innan man skulle bege sig till jobbet och ta tag i en heldag på MQ. Skönt värre. Har en liten rast nu för att renska skallen. Kanske ska gå ut och få lite luft så man piggnar till.

Ikväll när jag kommer hem är det solklart vad jag ska göra iaf. Hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i sängen med min bok och förhoppningsvis somna relativt tidigt.

Två jobb dagar kvar på MQ sen lämnar man Sundsvall. För gott?? Nja troligen inte. Men det känns lite sorgligt nu. Hm. Men det går nog bra ändå. Har så mycket nya äventyr att se fram emot dom närmaste 2 åren!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: