måndag 27 juli 2009

Nu halvligger jag på soffan och kollar lite på 2 1/2 men. Nu ska tydligen Charlie gifta sig och hur ska det sluta. Tror nog inte det varar så länge. Som alla andra av hans flickvänner.
Var såå himla trött sista timmarna på jobbet idag, trodde aldrig jag skulle få komma hem och vila mina så gulliga fötter :p haha.
Har bara legat här och inte gjort många knop sen jag kom hem heller. Duschat är väl det enda som varit anträngande. Men det var längesen man tog det lugnt och bara vilade. Kan vara värd det ibland jag med.

Imorrn jobbar jag igen. Fast jag börjar klockan 13 och jag ska sova så länge jag bara kan. Vilket tyder på att jag kommer vakna 8 halv 9 typ. Som vanligt.
Men skönt att veta då att man får ligga kvar i sängen tills man är tvingad till att kliva upp. Vilket betyder halv 12. Hihi.

Jag förstår mig inte på folk ibland.. Idag stod jag och vek så fina högar av allt stök som finns på jobbet nu. Få lite ordning på kläderna. Och när 1 hög är fint vikt och jag går vidare mot nästa kommer en kund (som ser att jag står och städar) och tar upp plagget dom ligger unders i högen och ska kolla på och sen bara gör en rul av den och lägger tillbaka den. Hallå...?? Ursäkta men jag städade faktiskt. Är man så himla nonchalant. Skulle dom gilla om jag kom på deras jobb och stökade ner en massa papper på deras kontor.. Troligen inte.
Men det är bara att bita ihop och le och gör om högen igen. Suck.

Men nu är det bara 1 vecka kvar. Sen har man slutat på MQ. Det känns lite konstigt när man tänker på det. Känns inte rikigt verkligt. Men det känns ändå jobbigt att aldrig behöva gå dit igen och inte behöva konfrontera kunder som har fel och försöka förklara för dom att dom har fel och inte vara otrevlig på samma gång.
Nu när jag tänker på det så gillar jag verkligen mitt jobb. Synd man upptäcker det när mans ka sluta. Men jag kommer att få ett lika underbart jobb igen! Men tveksamt om man kommer få så underbara kollegor och vänner på köpet!

Kommer sakna er otroligt mycket <3

Nu ska jag kolla på Simpsons och prata med älsklingen på MSN.
På onsdag så ses vi! Puss!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: