fredag 24 juli 2009

Igår var det stora inhandlar dagen till skolan. Fixade med mitt lilla Deko-kitt som hon så fiffigt kallade det. Vart en hel del men nu har jag allt som man måste ha, inklusive böcker. Har inte vart billigt men så är det.
Ja var som sagt på Birsta igår hela dagen. Biltema, Jula, birsta city och vi träffade Peter och Pan och fikade lite och snackade skit. Jag måste ju få träffa Elias innan jag flyttar! Han är så otroligt söt!
Satt men honom i knät hela tiden medans vi fikade. Han verkade trivas väldigt bra! :)
Sen bar det av mot Bergafjärden och middag hos mamma, pappa och Laila. Dom hade hittat nå nytt recept dagen innan som dom måsta prova och det var mycket gott. Pasta i en äggröra och fetaost. Faktikst väldigt gott! Till det serverades kryddstark korv och bacon. Mycket mätt vart man med.

Idag ska jag jobba igen efter en tids sjuk/ledighet. Ska bli kul.Kommer bli mycket folk och det är roligt!
Sen ska jag ut på Berga igen och grilla och kanske sova över där. Får se hur jag gör. Jobbar ju imorrn igen.

Men nu ska jag göra mig klar för en dag på MQ.

Inga kommentarer: