onsdag 22 juli 2009

Har vart på köpis nu och kollat runt lite.
Fyndade ett par capribyxor. I den lösare modellen. Så himla sköna. Hade ju inga med mig eftersom jag inte skulle stanna här så här länge. Så nu när det var så varmt ute så måsta jag. haha.
Dom kostade bara 100 kr så det tyckte jag var rimligt.
Sen gick jag in på Intersport och hittade världens snyggaste wct jacka från adidas.


Precis en sån här fast en lila. (Bild lånad från Intersports hemsida)
Jag har lagt undan den under dagen så ska vi åka ner och köpa den sen när Peter kommer hem.
Eller om jag åker själv ner igen. Patrik och Peter vill nog spela dom så mycket som det bara går:P Killar och spel. Hihi.
men jag måste bara ha den jackan. Bara älskar den. skulle få jätte ångest om jag inte köpte den. Var lite dyr men när det gäller wct och lila i samma mening så får det kosta vad det kostar vill.

Mår lite halvilla än. :S Vet inte vad det är som gör att jag inte mår så bra. men det känns skumt än. Hoppas det ger med sig snart. Hatar att må illa.

Nu ska jag ta och kolla om det är nå bra på TV och vänta på grabbarna grus som snart kommer hem.

Inga kommentarer: