torsdag 16 juli 2009

Morgon i stugorna. Idag är jag ganska så pigg måste jag säga. SOmnade hyffsad tid igår och sov som en stock hela natten. Offatbart gott har jag sovit. Dock utan dig, men jag överlevde ju. Ses ju imorrn eller på lördag!

Igår efter jobbet drog jag till Berga och hälsade på mamma och pappa. Fick mat och jag hade med mig fikabröd! Gott värre. Kanske ska ut dit ikväll med. Får se. Ska handla med Anna och sen till Helene med all mat först. Sen får vi se hur det blir.

Vet inte vad jag ska ha på mig på lördag.. Det är alltid ett återkommande problem. Har hittat en klänning/tunika på Vila. Men jag vet inte, får se vad för smycken som Angelica hittat till mig. Eller så tar jag någonting jag har hemma bara. Kanske inte behöver andtränga mig så mycket. Hmm. vi få helt enkelt vänta och se. Löser sig ju alltid.

Men nu måste jag käka frulle, ta sista tabeltten för denna omgång och göra mig klar och fara på jobbet! :)

Inga kommentarer: