onsdag 22 juli 2009

Sitter och softar lite ( som att jag gjort annat idag) innan man ska fara till köpis och kolla lite. Brist på annat. Börjar bli lite tråkigt att bara sitta hemma här och inte göra någonting nu. Tur ja valde att skjutsa Peter till jobbet imorse så jag har bilen! :) Orkar inte riktigt gå dit bort. Är inte så långt med det är ändå drygt när man ska hem. Då vill man ju hem fort.

Igår vart det inte mycket gjort. Kollade på Da Vinci Koden. Inte så himla bra film tycker jag. Är inte så intresserad av det stuket. Hade nog vart bättre om man läst boken först. Jag förstod inte så mycket. Men man måste ju se den någon gång i livet. Och nu är det gjort. Ska kolla på Änglar och demoner med bara därför att. Men inte på Bio, för det är det inte värt.

Idag skulle Patrik hänga med Peter hem och vi ska spela Wii. Jag fick ju Patrik att bli helt såld på Wii. Hihi. Roligt! Så han hade köpt nå nya spel som vi skulle testa. Har ju med mig mitt Wii hit ner för jag kommer inte ta med det till Leksand så jag tyckte det lika bra kunda vara här. Eftersom jag oftast kommer att vara här när jag är ledig!
Och kanske att vi ska bada. Det är fint väder för en gång skull. Då måste man passa på.

Imorrn far jag hem och kanske ska på Biltema med mamma och pappa och handla inför skolan. Ska ju fixa en verktygslåda med diverse plock i. Ska bli kul.

Men nu ska jag ta och fara. Kanske tar en tur runt Valbo med och kollar och tappar bort mig en sväng ;P haha. Typiskt mig!


Inga kommentarer: