fredag 24 juli 2009

Sitter nu Berga och har det mysigt! Eller just nu ligger jag! I sängen/soffan! Ska sova här inatt och det är obligatoriskt att man ska sova i husvagn en dag på sommaren iaf! Och inatt blev det av!

Började med att man fick jobba över 1 timme idag för det var så himla mycket folk och mycket varor. Och jag ahde börjat med mitt lilla ombyggnads projekt. Fixa rea och göra större plats på News hängen! Har kommit in mycket fint nu som man bara vill ha. Idag köpte jag en Fred Perry WCT jacka. En corall/rosa. Och så köpte jag en vanlig typ trekvarts tröja med tryck på. Lite bas att ha till Jeansjackan tänkte jag. Och en scarf vart det med. Hoppas man kan nöja sig med den shoppingen den här månaden. Måste tänka på skolan nu.

Efter jobbet for man hem och duschade och sen iväg mot Berga och grill och mys. Svänge förbi Niklas och Sara och bytte telefon med Jonas. Ska kolla om hans är bra om jag ska köpa den av honom. Det är ju smart att ha en bättre kamera på telefonen, knäpper ju ganska mycket kort när man väl har kameran med sig. Och har man inte det så bli der inget. tråkigt. Så jag funderar på den.
Sen for man ut och fick sig ett glas vin!! Mums.
Sen hämtade Sandra mig och vi for ut till hennes hem här ute i Berga. Mysigt hade dom det måste jag säga! Hoppas man blir bjuden på bad och mys där när man är ledig! :) (och vädret tillåter)

Nu ligger jag och ska til loch sova lite. Skönt! Jobbar imorrn igen. 9.55-18. Sen kanske det blir Berga igen om Syrran och hennes kille kommer ner och hälsar på!

Nattinatti!

1 kommentar:

Anna sa...

Köp den inte!! Jag har en sån. Högtalaren har gått sönder och om du googlar felet får du se att det händer på ALLAS så småning om!