onsdag 15 juli 2009

Dax att jobba idag igen! Känns bra när jag väl kom hit. Men imorse var det ingen höjdare. Hade avancerat ochställt klockan på 04.15 :O Hua vad tidigt. Men ska man vara med My darling så får man vänja sig vid tidiga mornar! tåget mot Sundsvall gick 05.28 och då gjorde jag det lite bekvämt för mig och slocknade på en gång. var ritkigt trött. Jobbigt att vara sjuk och sova bort en hel dag. :p
Väl framme tog jag bussen mot bydalen och kastade mig i sängen och sov lite till. Vaknade och klev upp 10. Haha. Det var bara att klä på sig och fara. Måsta in på ÖB oxå för jag ahde glömt duschgrejor och sånt hos Peter. Men då slippe rjag ta med det nästa gång. :) Smart!
idag ska jag skylta om, äntligen. Känner mig måttligt stressad men det går nog bra ändå. Kommer bli så fint så.
längtar till helgen. Både det att Peter kommer upp och sen att det är sommar fest. Tycker det var en evighet sen som jag fick inbjudan. Men här är det nu och knackar på dörren. Vad ska man ha på sig?? Hm.. Detta ständiga problem. Måste ut och söka något fint!
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: