fredag 3 juli 2009

Ligger på soffan nu och börjar bara bli tröttare och tröttare.. Jobbat heldag idag och det gick bättre än väntat. Skönt bara att vara hemma.

Gjort någonting som var det jobbigaste jag gjort på länge idag... Jag vill ju men det är ju så jobbigt. 6 månader kvar och det känns som en evighet. Tror det är bäst såhär.

Jag bara längtar tills jag får flytta ner till Leksand och lämna allt detta bakom mig.. Känns som att det är dax nu och jag kommer ha det så jävla bra. Kommer sakna några men inte många.

På Måndag drar jag till Gävle och hälsar på. Känner att jag måste bort och få lite miljöombyte innan jag skriker rakt ut i frustration.

Nej nu ska jag ta och läsa lite och då vet ju alla vad som oftast händer. Jag kommer somna. Skönt. Jobbar tio till fyra imorrn. Skön dag. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske nått kul. Kanske bara lugna puckar.

Godnatt och dröm sött.

Inga kommentarer: