torsdag 2 juli 2009

Nu var det ett tag sedan. Men jag haft så mycket för mig och ingen dator. Men man ska inte vara datanörd dagarna i ända.

Söndag: for ner till Hogland efter jobbet och där vankades det grillat. Mums. Sen bara mys.

Måndag: Massa bus och lek i vattnet och mycket solande.

Tisdag: En liten tripp till stan och sen massa sol och bad.

Onsdag: En liten tripp till stan igen då det vi skulle hämta på tisdagen inte kommit.
Sen massa sol igen! Tills det började spöregna och åska :o Men det var en snabb skur och jag for till Sundsvall igen för här vissta jag det var blå himmel fortfarande och det höll i sig hela natten.
Vart gatufesten för hela slanten. Dock nyktert. Drack någon cider bara. SKa ju iväg och jobba om 1 timme. Undra om det kommer vara nå folk idag??

På lördag kanske det blir gatufesten igen. Jag har inte bestämt mig. Kostar ju en del och jag jobbar ju på Söndagen men. Men allt löser sig.

Nu ska jag ut och sätta mig på balkongen och hälla i mig vatten. Vätske brist 2000 i denna hetta..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: