söndag 28 juni 2009

Igår efter jobbet tog man på sig bikini och la sig på gården och käkade godis och läste bok. Härligt! Sen kom Jonas, Gustav, Niklas, Sara och Lilla Flisan och hälsade på och kom med mat! Tack tack! Så det blev middag ute i skuggan och sen for man man mot Jonas och skulle göra sig klar för fest. Dock det tråkigaste jag någonsin vart på.
Studerande personer från alla håll och kanter så dom var så jävla tråkigt... Kommer jag oxå bli en tråkig studerande människa... Åh jag hoppas verkligen inte det. Blir jag lite dryg och skrytig, mer än vanligt :p så säg till ögonaböj så ska jag bättra mig.
Jag åkte iaf hem med 12.15 bussen för jag tyckte det var drygt att vara med om jag visste jag jobbade idag och det inte var nå kul. Det var skönt.
Johan kom och mötte mig och vi tog ett varv runt bydalen. Xina måste få kvällspromenaden. Sen pratade man med mamma och åt lite innan det vart sova så sött. Idag är man lite trött men det kan vara värmen med. Jobbar bara 3 timmar idag och det är skönt! Sen ska man packa lägenhet och spela Wii med Jonas och dricka saft med is och sugrör. Det hör sommaren till. :)

Men nu måste jag göra mig klar. Måste ta bussen till jobbet då bilden är i Nacksta.

Ännu en dag i solen.

Inga kommentarer: