tisdag 9 juni 2009

Tisdag

Sitter med färg i håret nu och ska bli jämnare brun är vad jag är. Det var ju lite rött i det jag hade innan så nu ska det blir lite jämnade. Skönt att håret fått vila lite innan man smackar i ännu mera färg. Vart ju ganska intensivt där ett tag.

Igår var vi och grillade hos Helené, det var hur mysigt som helst och jag var hur trött som helst. Men det släppte efter ett tag. Sen när jag kom hem somnade jag som en stock. och sov till halv tio och det var mycket skönt!
Jobbar till 22 idag och det kommer bli en lång dag. Hoppas på mycket att göra. Måste klä två dockor iaf som jag klädde av igår. Vad gör man inte för kunderna! :)

Nu jobbar jag bara 2 dagar till jag är ledig 3. Så skönt och det lyckades blir så bra att det är dragracing på Sättna i helgen med och jag är ledig! :) Fast jag jobbar söndag, men det gör ingenting. bara 5 timmar och de går fort det!

Nej nu måste jag gå och kolla vad jag ska ha på mig och duscha ur hårfärgen om några minuter.

Saknar dig!

Inga kommentarer: